maanantai 25. maaliskuuta 2013

I´m on holiday

Terveisiä ensimmäiseltä viralliselta lomapäivältä!

 Nyt on niin lomafiilis ja tätä jatkuu seuraavat kaksi viikkoa. Mun mielestä on ihanaa herätä ilman herätyskelloa, mutta sälekaihtimien läpi tuleva auringonvalo kuitenkin pitää huolen etten tuhlaa päiviä nukkumalla. Heräsin tänään vasta kymmenen aikoihin, mutta koska on ensimmäinen virallinen lomapäivä, niin halusin tuntea olevani lomalla. Käänsin kylkeä ja makasin mun kolmen lämpösen peiton alla vielä tunnin, kunnes mulla oli liikaa energiaa ja nousin ylös. Kaihtimet avatessa ulkona oli niin ihana ilma, joten laitoin heti lenkkarit jalkaan ja lähin nauttimaan kevätauringosta. Päädyin kuitenkin vaan kävelemään, koska lämpötila oli jo noin 25 astetta. Pyrin ajoittamaan juoksulenkit aina auringonnousuun tai laskuun, mutta tänään nyt olin vähän myöhässä, hupsista... No kävelin vajaan tunnin ja tulin kotiin. Todella yllättävää, että päädyin keittiön kautta aurinkotuoliin. Söin aamupuuron auringonpaisteessa cosmopolitania selaillessa ja elämä tuntui täydelliseltä!

(Sovelsin taas aamukävelyllä reittejä ja päädyin jonnekkin tosi oudolle alueelle. Yritin myös ottaa kuvaa auringonpaistaessa, mutta häikäisi niin paljon, ettei mun silmät pysyneet auki..... Enkä ollut myöskään ainoa auirngonottaja...)

Kerron myös vähän mun viikonlopusta, joka meni taas ihan hujauksessa. Lauantai meni erittäin rauhallisesti, en itseasiassa poistunut kotoa muutakun viemään ne roskat niinkun aiemmin jo kirjoitin. Onneks kuitenkin sunnuntaina oli jo jotain ohjelmaa. Mun yhdeksi aamurutiiniksi on jo vakiinntunut aurigonotto ja siitä ei tule luistettua muuten kuin auringon puuttuessa. Aloitin siis eilisenkin päivän aurinkotuolista ja samalla mun host-iskä leikkeli meidän pihassa olevia puita. Sain tietää, että meidän pihassa kasvaa joitain palmun tyyppisiä kasveja, jotka sisältää aloe veraa! Mulla on paljon rasvoja ym, joissa sitä on ja sainkin eilen mahdollisuuden kokeilla aitoa aloe veraa, joka oli 100% luonnollista!

Tota siis levitettiin iholle ja se oli aika limaista. Mutta lopputuloksena sain pehmeän ja kosteutetun ihon ja aion varmasti kokeilla tota jatkossakin. Aika eksoottista!

Mun sunnuntai kuitenkin sisälsi myös muita outouksia. Eilen tapasin mun kaverin kaupungilla ja mentiin katsomaan jotain uskonnollista kulkuetta. Kuulostaa tosi tylsältä (ja sitä se olikin), mutta koska niitä oli joka puolella Espanjaa ja se oli joku suuri tapahtuma täällä niin ajateltiin käydä katsomassa. Koko keskusta tuntui olevan täynnä ihmisiä ja ihmismäärästä päätellen muita näytti kiinnostavan. No hävettää myöntää, mutta ei jaksettu odottaa edes sen alkamista niin käytiin ensiksi ostamassa jugurttijätskit. Oon syönyt niitä aivan liikaa, mutta kun ne on niin hyvänmakusia ja ilmeisesti suht terveellisiäkin. Ainakin silloin kun ne ottaa ilman suklaata, heh! No Tässä alla nyt vähä kuvia. Istuskeltiin kaupungilla ja ihmeteltiin ihmisten paljoutta! Ja kun se kulkue vihdoin käynnistyi niin koitettiin nähdä ihmisten takaa jotain. Noin 10 minuutin kuluttua kuitenkin luovutettiin ja lähettiin kiertelemään keskustaa.








Nyt vaihdan kuitenkin flipflopit lenkkareihin ja lähden nauttimaan tästäkin lomapäivästä parhaalla mahdolisella tavalla, juoksemalla! ADIOOOS <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti