sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Spring is coming.....

Helouu:) Ihanaa olla taas terve! Ainoo vaan, että sunnuntait on täällä toisinaan super tylsiä... Kukaan kaveri ei jaksa lähtee kotoaan sunnuntaisin ja kaikki paikat on suljettu. Tänään sattuu olemaan vielä niin kova tuuli, ettei hirveesti houkuttele lähtee tonne uloskaan, puhumattakaan auringon ottamisesta. No onneks kevät ja kesä kuitenkin lähestyy kokoajan ja kaikkien niiden mukana tulevien juhlien ja vapaapäivien lisäks myös ilmat lämpenee. Nautin nyt siis kotona olemisesta, kun täällä voi olla vielä vaatteet päällä hikoilematta ja pirteenä heräämisestä, kun yöllä ei ole vielä niin kuuma etteikö vois nukkua!

Getting tan at february
En olis kyllä uskonut, että auringon ottaminen on mahdollista jo helmikuun alussa. Torstaina ja perjantaina oli niin ihana ilma! Aurinko paisto ja oli 25 astetta lämmintä! (Ehkä tulinkin ihan hyvään saumaan kipeeks, niin sain hyödynnettyä ton parhaan auringonottoajan:D ) Oli ihanaa maata aurinkotuolissa ja kuunnella vanhoja kesäbiisejä, tuli niin kesäfiilis! Näin jälkeepäin mietittynä oisin kyl ehkä voinut ottaa aurinkoa ilman baby oiliakin, vaikka sainkin ihan hyvät rusketusrajat! Lopputuloksena onnistuin vähän palamaan, no ens kerralla varovaisemmin! Ja ehkä vähemmän aikaa, tosiaan toi perjantai vierähti aurinkotuolissa auringon laskuun saakka. Mut toisaalta miks olla sisälläkään noin ihanalla ilmalla!


Shopping
Olin vielä eilen vähän kipeä, mutta oli nin kauhea tuuli, että mun auringonotto yritys jäi todellakin yritykseksi... Istuin pihalla tunnin villatakkiin kääriytyneenä ja selasin jotain viimesimpinä ostamiani lehtiä kunnes luovutin ja tulin sisälle. No en kyllä jaksanut koko päivää viettää sisälla niin ajattelin turvautua tohon mun lemppariostoskeskukseen, mikä on muutaman kilsan päässä. Sieltä löytyy tosiaan paljon mun lempparikauppoja ,mm. bershka,zara,stradivarious,blanco....
 


(Noista palmuista voi huomata, että eilen todellakin oli kova tuuli.... Tossa ekassa kuvassa mä ja noissa alimmissa pari maisemakuvaa mitkä otin kun olin kävelemässä sinne ostarille.)

 Ajattelin siis eilen välttää tylsyyden ja suuntasin sinne, menin tosiaan kävellen, vaikka olikin aika kova tuuli. Mun oli tarkotus mennä vaan kattelemaan, mutta taas sieltä tarttu vaikka mitä mukaan... No shoppailu aina piristää ja jostain syystä oon nyt terve ;) Tossa kuvassa alapuolella mun ostokset, eli farkut, pari paitaa, laukku, tuoksurasvoja ja saippuoita joita mulla tosin on jo liikaa sekä yks leffa minkä ajattelin tänään kattoa:) Kävin myös ostamassa vähän leffakarkkeja, mutta jostain hassusta syystä niitä ei taida olla enään jälellä... :D


          Mulla loppuu aina aika kesken kun oon shoppailemassa! Ajattelin saada vähän lisä-aikaa ja laitoin mun host-mamalle viestin, että syön tuolla ostoskeskuksessa. Mulla on joku hassu tapa, etten kehtaa mennä ravintolaan yksin. Eilen kuitenkin ylitin  tän mun "pelon"! Kun kello tuli 22.00 ja kaupat meni kiinni ni menin kattomaan mitä ruokapaikkoja sieltä löytyis. Mun teki vähiten mieli pastaa, mutta yhessä pastaravintolassa näytti olevan vähiten ihmisiä ja ajattelin että siellä olis pienin mahollisuus tulla tuttuja vastaan:D Suuntasin sinne ja tilasin ravioleja boloñese-kastikkeella ja oli kyllä tosi hyvää. Eikä tosiaan tullut niitä tuttujakaan vastaan;) Olisin tietysti voinut soittaa jollekkin kaverillekkin, mutta ajattelin että en voi olla tosissani, että oon uskaltanut lähteä yksin ulkomaille vuodeksi, mutta en uskalla mennä yksin ravintolaan syömään!

(Ekassa kuvassa mun valinnanvaikeus karkkipussi tehdessä, ja tokassa kuvassa mulle tyypillinen sovituskoppi... Noi alimmat kuvat onkin jo siitä hyvästä pastaravintolasta.)

Leskenlehtiä
Menin tosiaan eilen kävellen sinne ostoskeskukseen, ja näin matkalla ensimmäiset leskenlehdet! Spring is coming.... 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti